Podržavamo unaprjeđenje postojećih i uvođenje novih modela ranog prepoznavanja razvojnih poremećaja kod djece

autism webUSAID-ov Program podrške marginaliziranim grupama osigurao je dodatnih 500.000 KM za unaprjeđenje kvaliteta života djece sa razvojnim poteškoćama u BiH. Ugovor o dodjeli sredstava za provođenje istraživanja o modelima ranog otkrivanja i načinima tretiranja razvojnih poremećaja kod djece, potpisan je u ponedjeljak, 24. jula 2017. g. u Sarajevu u prostorijama Programa podrške marginaliziranim grupama.

Ugovor su potpisali Jasmin Bešić, direktor Programa podrške marginaliziranim grupama i Nirvana Pištoljević, izvršna direktorica Udruženje za unaprijeđenje obrazovanja i podrškudjeci sa i bez poteškoća u razvoju “EDUS - Edukacija za sve”.

„Na osnovu istraživanja bit će razvijen model koji će omogućiti rano prepoznavanje razvojnih poremećaja kod djece. Rana detekcija je vrlo važna jer omogućava da se, uz kvalitetan tretman, od djece izvuče njihov maksimum što će im osigurati i veću uključenost u društvo, a u konačnici i kvaltetniji život. Što se prije počne sa tretmanom veće su šanse i da se potencijali djece maksimalno iskoriste.“ - poručila je Nirvana Pištoljević, izvršna direktorica Udruženja "EDUS".

Potpis UG 2 FB i web

„Mnogo je marginaliziranih osoba u BiH, a djeca su svakako jedna od najranjivijih kategorija. Nadamo se da ćemo kroz podršku ovom istraživanju djeci sa razvojnim poteškoćama i njihovim roditeljima omogućiti da po prvi put imaju pristup najsavremenijim naučno utemeljenim metodama rada sa djecom s poteškoćama, te poboljšati kvalitet života za djecu i njihove porodice.“ – istakao je Jasmin Bešić, direktor Programa podrške marginaliziranim grupama.

Razvojem modela za efikasniju ranu detekciju, dijagnostiku i intervenciju stručna javnost u Bosni i Hercegovini dobit će normiran i validiran primjenjiiv model specifično kreiran za bosanskohercegovačke uslove u radu sa djecom sa razvojnim poteškoćama.

Model razvijen kroz istraživanje bit će preporučen i nadležnim ministrastvima kao standardni obrazac za rad sa djecom sa poteškoćama u razvoju.

Ukupna vrijednost granta je 501.517 KM. Istraživanje i razvoj modela rane detekcije, dijagnostike i intervencije  počinje u august 2017. godine i bit će prvo ove vrste provedeno u BiH, a traje do 31. marta 2019. g.

 

KALENDAR DOGAĐAJA

Novembar   2017
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

USPJEŠNE PRIČE

Servis centar "Dajte nam šansu - Svjetlice"

27 Novembar 2015

Otvaranje Sevisnog centra "Dajte nam šansu - Svjetlice" je obilježilo početak nove etape za ravnopravne članove bh. društva - djecu i osobe s poteškoćama u razvoju. Dijete ili osoba sa poteškoćama...

Zaposleni mladi koji doprinose razvoju društva, umjesto novih socijalnih slučajeva

30 Januar 2017

Djeca bez roditeljskog staranja jedna su od najosjetljivijih grupa sa margine bh. društva i kao takva zaslužuju posebnu brigu i pažnju. U Bosni i Hercegovini bez roditeljskog staranja živi od...

« »

KORISNE INFORMACIJE

Ambasada Švicarske u BiH objavljuje Poziv za dostavljanje prijedloga za projekte u vezi sa ravnopravnošću spolova

08 Mart 2017

Ambasada Švicarske sa zadovoljstvom objavljuje Poziv za dostavljanje prijedloga za projekte u vezi sa ravnopravnošću spolova koji će biti podržani kroz grantove za Male akcije Švicarskog programa saradnje u Bosni...

Poziv Ambasade SAD-a u Sarajevu za prijavu projektnih prijedloga za finansiranje u okviru Julia Taft Refugee Fonda

07 Mart 2017

Državno tajništvo SAD-a (eng. U.S. Department of State) objavljuje poziv za finansiranje malih projekata za podršku održivom povratku izbjeglica u BiH.    Ured za stanovništvo, izbjeglice i migracije (eng. Bureau of...

SOCIETIES javni poziv za dodjelu sredstava - Podrška organizacijama civilnog društva koje zastupaju prava OSI

16 Februar 2017

Tokom 2015. godine mreža 16 partnerskih organizacija u Jugoistočnoj Europi, predvođena Caritasom Srbije, započela je provođenje projekta pod nazivom SOCIETIES – Support Of CSOs In Empowering Technical skills, Inclusion of people...

« »